Atlantas võib juua Coca-Colat nõrkemiseni
Atlantast ei saanud lahkuda ilma Coca-Cola World’i ja CNN’i peakorterit külastamata. Nimelt hakati just selles linnas tootma esimest korda ülemaailmse tuntuse saavutanud limonaadi, mis on andnud jõuluvanale totaalse muutumise ning rikkunud nii mõnegi inimese hambad. Nojah, aga kui on võimalus juua piiramatus koguses kõiki Coca-Cola jooke, siis ei saa ju sellist võimalust kasutamata jätta. Ameerika ikkagi!
Hotellis broneerisime internetis piletid CNN peakorteri külastusele ja tuurile ära, nii et pidime kohe liikuma hakkama. Plaan oli enne CNN’i käia läbi Coca-Cola tehasest ja sinna ikka mõne tunni tutvumiseks aega jätta. Piletid ostnuna pidime ootama veidi järjekorras, kuna kogu lugu algas väikese esinemisega ühe töötaja poolt. Senikaua oli aega teha ühe kiire fotosessiooni! Coca-Colal oli käimas kampaania, mille käigus filmiti naeratavaid inimesi üle terve maailma. Siin ongi uued reklaaminäod.
ESTONIA!? Rahva ees esinenud mees küsis järjest, kust kohast kõik pärit on ja peaaegu kõik olid erinevatest USA osariikidest, me olime ilmselges vähemuses olevad eurooplased. Seejärel rääkis esineja elavalt Coca-Cola ajaloost ja aeg oligi minna vaatama kompanii poolt tehtud filmikest, mis pidi kokku võtma õnne valemi. Võttiski, aga ikka üsna imalalt! Kokku oli kogutud kõiksugu erinevaid “pisarajakiskujaid” stseene nagu sõjakoldest naasev sõdur, lapse sünd, kihlumine jne ning need kõik olid kiire montaažiga teineteise otsa pandud.
Ülejäänud Coca-Cola maailma avastamine koosnes “salajase retsepti” nägemisest, mis oli muudetud omaette šõuks. Siiski oli see seifi ukse taha jäetud ja “seekord ei avalikustatudki”.
Ühes kohas sai oma käega logo valmis teha. Close enough!
Kaamera pakkus parajalt head moodsa kunsti tegemise võimalust.
Coca-Cola sildid ja plakatid läbi aegade…
Seejärel jõudis kätte külastuse kõrghetk ehk teisisõnu võis piiramatutes kogustes juua kõiki Coca-Cola kompanii poolt toodetavaid jooke, mis pärinevad tehastest üle terve maailma. Alates üle mõistuse kibedalt maitsvast Itaaliast pärit köharohujoogist, kuni Eestist pärit eksootilise Fantani välja. Kõik joogiautomaadid asusid keset suurt saali, kus külastajad käisid topsidega ringi ja kallasid endale suurtes kogustes limonaadi kõrist alla. Erinevaid joogivariante oli üle 100 ja tundus, et paljud külastajatest olid missioonil kõiki proovida.
Peale selle võis koha pealt leida erilisi masinaid, kus oli võimalik valida Coca-Cola, Sprite jm kümnete erinevate maitsete vahel nagu vanilje, apelsin, mango jne.
Coca-Cola Worldis oli koha peal joogi tootmine, mis tähenda seda, et enne lahkumist sai värskelt valminud sisuga pudeli kaasa haarata.
Edasi sai liigutud CNN peakorterisse, kus võtsime ette tuuri ühe maailma mainekama ja tuntuma uudistekanali telgitagustesse. See hoone on meeletult suur ja peidab endas palju kontoreid ning veel rohkem töötajaid.
Tuuri käigus saime tutvuda sellega, kuidas ikkagi uudised valmivad ja teleeekraanidele jõuavad. Üldpilt oli üsna ameerikalik, aga sai tõdeda, et uudiste loomiseks läheb tõesti meeletult energiat ja tööd. Alloleval pildil näebki kohta, kus kontrollitakse fakte, pannakse kokku uudiste tekste ja jälgitakse konkurentide tööd.
Sai nähtud erinevaid stuudioruume, kus uudisteankrud igapäevaselt leiba teenivad.
Lõpetuseks veel vaade uhkele CNN märgile hoone ees.