Teine rannapäev ei tohi läbi kukkuda!

Peale esimese rannapäeva nurjumist Pulas (millest saad lugeda siit),  läksime Cagliaris teisele katsele. Hommikul olime jalutanud turismiinfosse, et uurida parimate randade kohta linna lähiümbruses. Lebasime parasjagu katusekorteri terrassil, kui äkitselt sai kell nii palju, et pidime jooksma ummisjalu bussi peale. Varsti selgus, et sõitsime otsejoones lähenevate vihmapilvede suunas. Ümberringi tõmbus halliks. Lõppsihtkohta jõudes avastasime eest pilvedesse mattunud kuurortlinna. Ainus variant oli sama bussiga tagasi pöörduda, et jälitavate vihmahoogude eest paradiisi põgeneda.

Ütlesime bussijuhile, et tegelikult soovisime teise linna sõita ja seega tahame uuesti tagasi sõita. Alguses tundus lugu lootusetuna, aga aja möödudes hakkas ilm selginema ja mõne mäetipu taha jõudes paistis jälle päike. Selle päeva rannapealinna tiitli sai Solanas, kus bussist väljudes võttis vastu lõõskav päike. Proovisime leida kohta, kust saaks jahutamiseks mineraalvett osta, kuid kuskil ei aktsepteeritud pangakaarti. Lõpuks sattusime väikesesse külapoodi, kus kõik hinnad olid käsitsi paberi kirjutatud ja toodete juurde üles riputatud. Kassas istus muhelev Itaalia tädike, kes kehitas Mastercardi peale õlgu, kuid õnneks sai taskupõhjadest veidi münte ja sente leitud.

Rand oli päris tuuline, aga päike mõnusalt soe, nii et sai ühe paraja supluse tehtud. Kõrghooaeg polnud veel alanud ja ühe korralikult karastava cuba libre jahile minek ei toonud erilist tulemust. Küll aga sai kokteili otsingutel jutu peale ühe hotelliomanikuga, kes rääkis, kuidas ta hoiab oma majutuspaika aastaringselt avatuna. Ma tegin selle peale suured silmad, kuna tõesti ei kujutanud ette, kas keset jaanuarikuud võiks siin ühtki puhkajat leiduda. Mees jäi kesktalve kohta küsimise peale veidi kurvameelseks ja tunnistas, et tõepoolest on siis pehmelt öeldes üsna tühjad toad. Samas on suvel tahtjaid enam kui hotellikohti. Hotelli baar oli aga kinni, mistõttu pidi sammud tagasi päikese käes peesitamise poole seadma.

Rannal sai tehtud väikese fotosessiooni!