Ühendkuningriigis tööga seoses reisivatel inimestel on olnud probleeme Ryanairi lendude broneerimisega. Selle põhjuseks on viis, kuidas Ryanair kontrollib, kes broneerib. Business Travel News Europe’i kohaselt kasutavad nad süsteemi, mis skaneerib su nägu.
Institute of Travel Management (ITM) on öelnud, et paljudel nende liikmetel on raske Ryanairi lende internetis broneerida. Kerry Douglas ITMist ütleb, et see süsteem teeb reisimise raskemaks ja muretseb selle pärast, kus näo skaneerimise andmeid hoitakse.
Ryanair alustas seda, et takistada mõningaid veebisaite müümast oma pileteid kõrgema hinnaga. Seega, kui sa broneerid nende veebisaitide kaudu, pead kinnitama, et see oled tõesti sina. Saad teha kiire näo skaneerimise või täita vormi. Kui sa seda internetis ei tee, pead lennujaama jõudes võib-olla 55 eurot rohkem maksma.
Kerry Douglas ütleb ka, et kuigi neil on lepingud suurte firmadega nagu Sabre, ei leia kõiki Ryanairi pileteid veebist. Mõnikord tuleb inimestel mitu korda proovida, et lendu broneerida. Ka sõnumid, mida nad saavad, võivad olla segadust tekitavad, eriti kui neile öeldakse, et nad ei saa broneerida, sest nad kasutasid veebilehte.
Eelmisel kuul ütlesid suured veebisaidid nagu Booking.com, et neile ei meeldi Ryanairi süsteem. Teine rühm ütles, et Ryanair võib oma näo skaneerimise süsteemiga rikkuda mõningaid reegleid.
Reisifirmade rühmale EU Travel Tech ei meeldi samuti see, kuidas Ryanair kasutab näo skaneerimist. Nende arvates on see liiga palju ja ei ole privaatne. Nende juht Emmanuel Mounier tahab, et Ryanairil ei oleks enam eeskirju.
Mõned inimesed broneerivad nende probleemide vältimiseks otse Ryanairi veebisaidil. Kuid ka sellel on omad probleemid. Nii väikestel kui ka suurtel reisibüroodel on Ryanairi süsteemiga probleeme.
Ärireiside Assotsiatsioon (BTA) leiab, et Ryanair peaks tegema asjad lihtsamaks ja mitte nõudma mõne broneeringu puhul lisakontrolli.
Hiljuti rääkis ITM Ryanairiga. Nad arvavad, et Ryanair kuulab ja võib proovida ärireisijaid rohkem aidata.